+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

WELLNESS HOTEL BABYLON Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 3223 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    93%
  • Komfort

    90%
  • Preis-Leistungverhältnis

    87%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 28.11.2022

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Spatne ubytování zavřena zamčena okna nedá se dýchat ubohost už nikdy

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2
WELLNESS HOTEL BABYLON hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
okna směřující do interiéru hotelu jsou zamčena z důvodu požární bezpečnosti. V případě jakékoli nespokojenosti se stačí obrátit na recepci hotelu, která Vám ráda pomůže vyřešit jakýkoli problém.
S pozdravem
Vedení hotelu

Kerstin Schäfer

Einzelreisender, 27.3.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Ich habe storniert und mein Geld wurde trotzdem abgezogen.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 15.1.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
20 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 28.11.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Nepubytovali nás, jelikož má 14 letá dcera měla PCR test pouze v telefonu a ne na papíře...Nehledě na to, že jsem se speciálně na vstup dětí a druh požadovaných testů ve čtvrtek na recepci ptal... Nemám co hodnotit...

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Eliška Vlčková

Familie mit kleinen Kindern, 28.6.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
24 %
  • Byli jsme ubytované na 4 dny za tu dobu nikdo nepřišel aby nám vyměnil ručníky,doplnil hygienu.Restaurace Nostalgie hrůza 20 minut čekání než přijde obsluha 3 slečny tam stojí za barem a žrali pizzu a v restauraci ani noha velká ostuda.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
2
WELLNESS HOTEL BABYLON hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Vlčková,
děkujeme Vám za Vaší recenzi. Ručníky ani hygiena nebyla doplněna z toho důvodu, protože jste měli na dveřích visačku ,,Nerušit". Pokud si přejete mít pokoj uklizen, prosím, kartičku mějte příště sundanou. Děkujeme také na upozornění týkající se personálu.
S pozdravem
Vedení WELLNESS HOTELU BABYLON

Milisdorfer Libor

Junges Paar, 18.12.2022

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
24 %
  • Hluk na pokoji ,křik děti z vedlejšího pokoje , špatný orientační systém na hotelu , špatná komunikace ba recepci , nefunkční hodinky ba platbu , zima ba pokoji , otriskany nábytek Nikdy více

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
2
WELLNESS HOTEL BABYLON hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den pane Milisdorfere,
velice nás mrzí Vaše nespokojenost s pobytem. Jestliže se během pobytu vyskytne jakýkoli problém, prosím, neváhejte kontaktovat naší hotelovou recepci, obvykle se dají problémy vyřešit na místě. Je pro nás prioritou, aby hosté odjížděli spokojení a vždy se snažíme udělat vše, co je v našich silách.
S pozdravem
Vedení WELLNESS HOTELU BABYLON

Monika

Älteres Paar, 26.12.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
28 %
  • Dobrá byla služba na recepci a úklid pokoje.

  • Aquapark studená voda...určitě né 27-28 st.Celsia,možná tak 20 nejvíc.Cekově chladno všude v aquaparku. Podle mého názoru čtyř hvězdičkovému hotelu odpovídají pouze ceny. Servis restaurace jedním slovem TRAGÉDIE.Štědrovečerní večeře dle mého názoru velký průser,protože abych si neměla kam sednout i když jsme měli objednaný stůl a pak jsme ještě stáli frontu na jídlo jako bezdomovci,které ještě nestálo za nic a výdej probíhal jak ve školní jídelně,včetně toho jak mi kuchař kydnul salát na talíř.Pohoda vánoc byla ta tam. Vše završila snídaně 25.12.2014 tím že servírovali paštiku od večeře,den staré pečivo ( tvrdé ).A málem mě ranila mrtvice,když jsem si vylosovala talířek zmatlaný od včerejší večeře ( salát coleslav ). Možná by nebylo od věci,vyslat manažery restaurace na školení,kde by se poučili o tom jak by měla vypadat restaurace a servis ve čtyř hvězdičkovém hotelu. Pobyt jsme ukončili o den dříve,protože už jsme neměli osobní statečnost čekat na další překvapení.

Persönlich
3
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
7
Komfort
1
Wert/Geld
1
WELLNESS HOTEL BABYLON hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaše názory.
Vedení hotelu

Bianca

Einzelreisender, 14.4.2023

Deutsch

  • Gesamtbewertung
32 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
2

Lucie Noskova

Familie mit älteren Kindern, 24.8.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Snídaně vyborne, čisto na hotelu ano, ale dvě ženy v hotelu (jedna na recepci a jedna v lobby baru) dokázaly cely pobyt znechutit. Pokoje ponure a bez možnosti vyvěrani si - kličky na oknech nebyly. Vzduch šílený.

  • Snídaně byly výborne

  • První vecere katastrofa - před osmou nebylo nic na výběr a co jist..Nebyl vzduch na pokojích, pokoje ponure a bez možnosti otevřít okno. Není možnost varné konvice a uděláni si čaje. Pokoje rozhodne neodpovídají ceně. Recepční velmi protivna a arogantní a paní v lobby baru takzez. Vše zbytečně předražené.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
2
WELLNESS HOTEL BABYLON hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, že se Vám pobyt u nás nelíbil.
Ze stejného termínu máme převážnou většinu naprosto kladných recenzí. Pokud se vše sešlo tak, jak píšete, omlouváme se, těžko s časovým odstupem prověřit, kde a kdo udělal chybu.
Vedení hotelu

Lenka Joselevičová

Einzelreisender, 12.7.2021

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
32 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 26.11.2016

Polski

  • Gesamtbewertung
32 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
2

Milan

Älteres Paar, 30.7.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
34 %
  • V apartma za 3.800 Kč musite internet každý den osobně platit do recepce. Dnes je i v podstatně lacinějších hotelích internet v ceně. V apartma jsou dvě miniaturní asi 20 let staré televizory na kterých není nic vidět. Nefungovala klimatizace a okna kvůli hluku nešla otevřít, atd. Celkově je apartma předražené.

Persönlich
5
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
1

Andrea

Einzelreisender, 22.1.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
36 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2

Jitka

Familie mit älteren Kindern, 28.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Pouze snídaně.

  • V podstatě všechno. Předražené, personál bez zájmu.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
10
Wert/Geld
2

Petr Sedlák

Familie mit kleinen Kindern, 22.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Ubytovani mne prislo jak v katokombach. Recepce spatna.Ani se tam nikdy nedalo dovolat(argument byl ze tam jsou furt lidi?)

  • Snidane i vecere byly moc fajn,velky vyber,velice ochotny pan ktery se neustale staral o doplnovani,jen mala chyba v tom kdyz clovek prijde pozdeji ale pri tom v danem case,tak tobco bylo na zacatku se na nej nedostane Skoda).Pan v Loby baru,velice sikovny,ochotny(pochvala)

  • Spatna recepce,panova hned ze startu na vas udelaji dojem jako kdyz je obtezujete!Pri prijezdu chybi informace aby se clovek vubec vyznal,spatne znaceni v hotelu,sluzby(masaze) neustale nedostupne,posilovna zamrzla v 80.letech,ta jedina byla furt prazdna. Spatne matrace na pokojich(mekke),nedalo se na nich vubec spat.Kdyz jsem prosil o zmenu,tak pry neexistuje.A koupani neco ve stylu ze by hotelovy host mohl byt pouze s hotelovym hostem,tak to je velice spatne,kdyz se do toho pridaji lide z venku,tak hotelovy host nema ani sanci si to uzit(skoda).

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2
WELLNESS HOTEL BABYLON hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den pane Sedláku,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. V určité časy, jako během check-in, je recepce vskutku vytížená. Pokud tato situace nastane, prosíme o strpení. Těší nás, že jste si u nás pochutnal a rádi vyřídíme pochvalu kolegům.
Značení se snažíme neustále zlepšovat, protože jsme si vědomi obtížnější orientace. Ukazatele včetně plánků jsou umístěny na všech chodbách i ve výtazích, k dispozici jsou také ve stojáncích rozmístěných po celém komplexu. Během prázdniny, kdy je vysoká obsazenost, mohou být masáže vskutku rychle naplněné, doporučujeme si udělat rezervaci s předstihem. Posilovna byla nově udělaná před 3 roky. Matrace máme jednodné pro všechny pokoje, proto jsme pro Vás v tomto směru nemohli nic udělat.
Věříme, že i přes některé nedostatky jste si pobyt užili.
Přejeme pěkný den
Vedení hotelu

Anonym

Älteres Paar, 29.8.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Mini zoo.

  • Viz vzkaz hotelu.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
6
Wert/Geld
2

Anonym

24.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
40 %
  • V pokoji veliká pavučina, neodtékajíci vana, špinavý ručník. V Centru Babylon ( restaurace Nostalgie, Lunapark) nepříjemná obsluha, zastaralé prvky, v ceně pobytu není parkoviště??

  • Bohatá snídaně, pobyt v Akvaparku, Iqpark

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
4
WELLNESS HOTEL BABYLON hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Za nedostatky na pokoji se omlouváme a budeme rádi, když nás s jakýmkoli problémem budete kontaktovat, abychom mohli sjednat nápravu. Parkoviště je služba navíc, kterou ne všichni hosté využívají, a lze jí buďto přiobjednat nebo nikoli.
I přesto nás těší, že jste si u nás pochutnali a užili si naše zábavní střediska.
S pozdravem
Vedení WELLNESS HOTELU BABYLON

Anonym

Einzelreisender, 22.8.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Personál nepříjemný,vše daleko,v jedné větě chaos a bludiště.

  • Město,vše drahé,druhý den jsme jeli domů.Babylon nikdy víc.

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
2
WELLNESS HOTEL BABYLON hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
mrzí nás, že pobyt nesplnil Vaše očekávání. Budeme rádi, když nám napíšete více na [email protected], abychom mohli na nedostatcích zapracovat.
S pozdravem
Vedení hotelu

Anonym

Einzelreisender, 28.10.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Prvni den neuklizeny pokoj, po diskusi na recepci jsme dostali ciste rucniky. Druhy den uklizeno, polstare povleceny do roztrhany povlaku. Treti den neuklizeno, po diskusi na recepci prislibeny ciste rucniky, nedodany. Po telefonicke urgenci opet prislibeny, do druheho dne do rana nedodany, pak uz jsme nastesti jeli domu. Je smutne, ze nekdo ma odvahu pozadovat nekolik tisic za bydleni dopredu, nedodrzovat standardy ctyrhvezdickoveho hotelu a neresit reklamace hostu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
2

paní Fikejzová

Einzelreisender, 22.2.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
5
Komfort
3
Wert/Geld
3